op de motor - Reisverslag uit Pondicherry, India van MarjoleinenKarinopreis - WaarBenJij.nu op de motor - Reisverslag uit Pondicherry, India van MarjoleinenKarinopreis - WaarBenJij.nu

op de motor

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg

07 Augustus 2015 | India, Pondicherry

Tot nu toe heeft Karin steeds geschreven, nu een stukje van mijn hand.
Donderdag zijn we eerst naar het kantoot van Riaz gegaan. Daar was een goede internet verbinding en ik heb geprobeerd daar de foto's die ik heb gemaakt tot nu toe veilig te stellen en ruimte te maken voor nieuwe. Meestal ben ik niet zo druk met foto's omdat andere mensen om mij heen dat doen, dus heel handig ben ik er niet in en de week voor vertrek ben ik met hele andere dingen bezig geweest.
- Ik denk dat nog niet iedereen die mee leest weet dat mijn vader is overleden op 25 juli en begraven op 30 juli, de dag voor we op reis gingen. De laatste maanden ging zijn gezondheid hard achteruit. Veel mensen hebben hem nog bezocht om wederzijds afscheid te nemen en verhalen van vroeger op te halen. Hij was er klaar voor om te gaan. De woensdag voor hij overleed zag het er nog niet naar uit dat het laatste stuk zo snel zou gaan. Ik ben dankbaar dat ik met mijn familie goed afscheid heb kunnen nemen en rustig op reis kon gaan.-
Met de foto's lukte het niet zo erg, maar een aardige meneer,k.j.vinothkuma, heeft me aardig geholpen. Alleen het duurde zo lang voor alles in de 'cloud' zou zijn opgeslagen dat de computer minstens twee uur bezig zou zijn. Dat vond ik toch een beetje te gortig worden. Hij bedacht een andere oplossing en we zijn even naar een winkel 'dicht bij' geweest om iets te kopen. Toen ik vroeg of hij het adres wou opschrijven bedacht hij dat we er ook wel even meteen heen konden gaan, waar ik wel blij mee was. Beneden op straat bleek dat we toch wel even op de motor er naar toe moesten, dus ik achter op de motor met mijn benen op de opstap aan één kant. Vanuit de auto gezien leek het me dood eng, maar nu moet ik zeggen dat ik het wel leuk vond om al toeterend door de straten mee te rijden.

  • 07 Augustus 2015 - 08:37

    Johan :

    haha dat is stoer! Heb je daar ook nog foto's van?

  • 07 Augustus 2015 - 11:13

    Hannie:

    Hoi Karin,

    Nog gecondoleerd met het overlijden van je Vader. Dat lijkt me wel lastig als zoiets gebeurd in de week voor je vertrek.
    Sterkte,

    Hannie

  • 07 Augustus 2015 - 14:13

    Betsy:

    wat dapper Marjolein!
    je past je goed aan aan 's lands gewoonten..:<)! Veel succes verder en tot ziens in Houten!
    p.s. heb net m'n koffer gepakt om morgen een weekje te gaan bergwandelen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Juli 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 8161

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2015 - 19 Augustus 2015

Marjolein en Karin op reis voor Sari

Landen bezocht: