gearriveerd - Reisverslag uit Delhi, India van MarjoleinenKarinopreis - WaarBenJij.nu gearriveerd - Reisverslag uit Delhi, India van MarjoleinenKarinopreis - WaarBenJij.nu

gearriveerd

Door: Karin

02 Augustus 2015 | India, Delhi

Lieve allemaal,

We zijn er! De reis via Schiphol, Londen en Delhi is goed verlopen, zelfs de overstap in Delhi, waar we weinig tijd voor hadden, is goed gelukt met een beetje voordringen. Foei toch! Het kostte in Chennai even moeite om Ram te vinden. Dat kwam omdat onze nationale vlucht als enige op de internationale terminal aankwam en dat niet gecommuniceerd werd. Het was al met al wel een erg lange dag/nacht. Marjolein heeft weinig geslapen en ik gewoontegetrouw niet. Dat gaan we vannacht maar es goed inhalen.
We zitten in een erg leuk hotel:Greenfields genaamd. Het doet z’n naam eer aan: veel palmbomen en ander groen en geen eetzaal maar afdakken waar tafels en stoelen onder staan. Er is zelfs een zwembad, maar daar zijn we kledingsgewijs niet op voorbereid. We houden het bij de douche; is ook fijn. Vanvond komt Ram met zijn familie hier naartoe voor het diner. Ze wonen en werken hier twee kilometer vandaan: heel fijn dat we niet eindeloos door het spitsverkeer hoeven om het Fair Gift kantoor te bereiken.
We hebben onderweg van het vliegveld naar hier al van alles gehoord over hoe het bij Fair Gift gaat: heel goed. Er zijn volop orders van zowel Fair Trade als mainstream afnemers. Ze kunnen het met hun huidige staf van 5 personen nog net bijbenen.
Voor de Sari collega’s: door traineren door Geodis alhier is onze order pas de 24e juli vertrokken. We gaan met Ram bespreken of hij liever een andere transportagent wil gebruiken. Hij vindt dit nl bijzonder frustrerend, Morgen een kantoordag bij Fair Gift en een bezoek aan de screen printers hier in Chennai.
Veel liefs, Marjolein en Karin

• 02 Augustus 2015 - 19:02

Johan Jonker:

Nou goed gedaan. Maar dat jullie niet geslapen hebben!
    Ik ben benieuwd naar de foto's.

• 02 Augustus 2015 - 19:27

Ria:

Ha lieve collega's,

Fijn, dat jullie er zijn!
    En meteen al volop in bedrijf!
    Eerst maar eens even goed slapen, lijkt me.

Liefs,
    Ria

• 02 Augustus 2015 - 23:39

Hannie Luiten:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Hannie

• 03 Augustus 2015 - 09:35

Diny:

Lieve Marjolein en Karin,
    Heel fijn dat jullie goed aangekomen zijn, hopelijk afgelopen nacht wat meer uurtjes slaap gemaakt!
    Liefs, groeten aan Ram
    Diny

• 03 Augustus 2015 - 16:42

Marianne:

fijn dat jullie een voorspoedige vlucht hadden. Een hele goed tijd gewenst!

• 04 Augustus 2015 - 14:37

Wilko Jonker:

Goed te lezen dat de heenreis goed is verlopen.

• 04 Augustus 2015 - 17:44

Aletta Alkema:

Lieve dames,
    Geweldig dat jullie zo'n reis maken. Geniet ervan. Marjolein. de verhalen hoop ik wel een keer te mogen horen.

• 07 Augustus 2015 - 22:02

Inge :

Wat leuk om dit verslag te lezen. Veel succes gewenst en ik kijk uit naar jullie volgende verslag.